Czas i koszty dostawy

Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych i liczy się od dnia przekazania przez Sprzedającego do pracownika firmy kurierskiej kupionych przez Kupującego rzeczy.

Dostawy realizowane są od poniedziałku  do piątku w godzinach 8:00 - 14:00

 

Cena, Dostawa, Metody Płatności,

 

  1. Ceny wszystkich rzeczy oferowanych przez Sprzedającego podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, ale nie zawierają kosztów dostawy.
  2. Koszt dostawy pokrywa Kupujący, chyba że przy wybranej rzeczy jest informacja o darmowej wysyłce. Koszt dostawy podany zostaję po dodaniu wybranych towarów do "koszyka" i jest uzależniony od ich wagi. Całkowity koszt zamówienia, tj. cena wybranych rzeczy wraz z kosztami dostawy, wskazany jest w podsumowaniu zamówienia przed złożeniem zamówienia przez Kupującego.
  3. Dostawa realizowana jest na obszarze Polski i następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej pod wskazany przez Kupującego adres.
  4. Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych i liczy się od dnia przekazania przez Sprzedającego do pracownika firmy kurierskiej kupionych przez Kupującego rzeczy.
  5. Należność za zamówione rzeczy Kupujący może uregulować przy odbiorze przesyłki (płatność za pobraniem) albo przed odbiorem przesyłki (płatność z góry, przedpłata). Płatność przy odbiorze przesyłki polega na zapłacie przez Kupującego gotówką u pracownika firmy kurierskiej w momencie dostarczenia zamówionych rzeczy. Maksymalna wartość zamówienia za jaką można zapłacić przy odbiorze przesyłki u pracownika firmy kurierskiej wynosi 5000 zł brutto. Do płatności przy odbiorze doliczany jest dodatkowy koszt w wysokości podanej w podsumowaniu zamówienia przed złożeniem zamówienia przez Kupującego. Płatność przed odbiorem przesyłki polega na dokonaniu przez Kupującego wpłaty na rachunek bankowy sprzedającego prowadzony w Banku Zachodnim WBK o numerze 21 1090 2646 0000 0001 0725 4867.
  6. Do każdej przesyłki zostanie dołączony paragon albo na życzenie Kupującego faktura Vat.
  7. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, tj. gdy Kupującym nie jest konsumentem, Kupujący w chwili odbioru przesyłki, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia lub braków w zawartości przesyłki Kupujący proszony jest spisać protokół szkody z kurierem, najlepiej w momencie odbioru przesyłki i skontaktować się ze Sprzedającym. Uszkodzenia powstałe w transporcie powinny być zgłaszane bezzwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni od daty otrzymania wysyłki, za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko lub firmę, nr zamówienia, nr dowodu zakupu oraz opisać przyczyny i przedmiot reklamacji. W przypadku reklamacji towaru warunkiem rozpatrzenia jej jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego Przepisy niniejszego punktu nie mają zastosowania do sprzedaży konsumenckiej, tj. gdy Kupującym jest konsumentem.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl