

Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych i liczy się od dnia przekazania przez Sprzedającego do pracownika firmy kurierskiej kupionych przez Kupującego rzeczy.
Dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00
Cena, Dostawa, Metody Płatności,
- Ceny wszystkich rzeczy oferowanych przez Sprzedającego podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, ale nie zawierają kosztów dostawy.
- Koszt dostawy pokrywa Kupujący, chyba że przy wybranej rzeczy jest informacja o darmowej wysyłce. Koszt dostawy podany zostaję po dodaniu wybranych towarów do "koszyka" i jest uzależniony od ich wagi. Całkowity koszt zamówienia, tj. cena wybranych rzeczy wraz z kosztami dostawy, wskazany jest w podsumowaniu zamówienia przed złożeniem zamówienia przez Kupującego.
- Dostawa realizowana jest na obszarze Polski i następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej pod wskazany przez Kupującego adres.
- Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych i liczy się od dnia przekazania przez Sprzedającego do pracownika firmy kurierskiej kupionych przez Kupującego rzeczy.
- Należność za zamówione rzeczy Kupujący może uregulować przy odbiorze przesyłki (płatność za pobraniem) albo przed odbiorem przesyłki (płatność z góry, przedpłata). Płatność przy odbiorze przesyłki polega na zapłacie przez Kupującego gotówką u pracownika firmy kurierskiej w momencie dostarczenia zamówionych rzeczy. Maksymalna wartość zamówienia za jaką można zapłacić przy odbiorze przesyłki u pracownika firmy kurierskiej wynosi 5000 zł brutto. Do płatności przy odbiorze doliczany jest dodatkowy koszt w wysokości podanej w podsumowaniu zamówienia przed złożeniem zamówienia przez Kupującego. Płatność przed odbiorem przesyłki polega na dokonaniu przez Kupującego wpłaty na rachunek bankowy sprzedającego prowadzony w Banku Zachodnim WBK o numerze 21 1090 2646 0000 0001 0725 4867.
- Do każdej przesyłki zostanie dołączony paragon albo na życzenie Kupującego faktura Vat.
- W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, tj. gdy Kupującym nie jest konsumentem, Kupujący w chwili odbioru przesyłki, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia lub braków w zawartości przesyłki Kupujący proszony jest spisać protokół szkody z kurierem, najlepiej w momencie odbioru przesyłki i skontaktować się ze Sprzedającym. Uszkodzenia powstałe w transporcie powinny być zgłaszane bezzwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni od daty otrzymania wysyłki, za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko lub firmę, nr zamówienia, nr dowodu zakupu oraz opisać przyczyny i przedmiot reklamacji. W przypadku reklamacji towaru warunkiem rozpatrzenia jej jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego Przepisy niniejszego punktu nie mają zastosowania do sprzedaży konsumenckiej, tj. gdy Kupującym jest konsumentem.